Kızlar gece 2 den beri yarım saat arayla kasıklarımdan giren ağrı var çok şiddetli şekilde ama 1 dakika falan sürüyor sabah 6 ya kadar uyumadım 6 dan sonra kesik kesik uyudum şuansa 10 dakikada bir geliyor ama yine kısa sürüyor. Sancı girdikçe yatınca daha iyi geliyor ama kalkıp yürüsem mı haraket mı etsem yoksa uzansam mı bilemedim. Tecrübeli olanlar yardım edebilir mi? Ne zaman hastaneye gitmeliyim?