busra_krts7 Arkadaşlar 38+2 yim şuan. Doktor normal doğuma çok uygun olduğumu söyledi. Panik atağımdan dolayı epidural doğum yapabiliriz istersen dedi. Hiç bir fikrim yok bu konuda. Epidural doğum hakkında bilgisi olan veya düşünen varmı ?
Yagmuraksu busra_krts7 epidural dogum sırasında vurulan igne belden agrı hissetmiyorsunuz bende sizinle aynıyım haftam ilk dogumum olcak bence güzel fikir ebidural
Ys35 Benim daha çok var ama ben de araştırıyorum bence böyle bi imkan varken epidural değerlendirilmeli normal doğum için. Çatım ve şartlar normalse ben isterdim