Mahurunannesiolmakistiyorum Dün yaptığım testte hafif bir çizgi çıkmıtı varla yok arası biseydi. Belirtilerimde var. Şuan adetime 2 gün kaldı test yapmalı mıyım 😊🌹
Nurunannesiii12 Mahurunannesiolmakistiyorum ben 1 gün kala test yaptım çok silikti ertesi gün adet günümde kan verdim.netlesmisti Kesinlikle.kan da baktirmalisin
Nurunannesiii12 Mahurunannesiolmakistiyorum yakında bugun de verebilirsin 2 saate çıkar acilden kan ver .
Mahurunannesiolmakistiyorum Nurunannesiii12 nasıl oluyo ki önce doktora gitmem gerekmez mi. Yani acile gidip gebelik için kan vermek istiyorum dediğimde oluyo mu
Nurunannesiii12 Mahurunannesiolmakistiyorum ben özele gidip önce kan vermek istiyorum.dedim.cikan sonuca göre doktorumla görüştüm. Bunun için randevu gerekmiyor.tabi ben doktoruma.yazmistim o da kan sonucu ile görüşelim demisti
Sevde0281 Mahurunannesiolmakistiyorum ben altı gün kala yapmıştım ilk bir dk silik çizgi çıktı sonra netleşti. İmkanınız varsa bence hemen kan verin