glcn_1289 tamam canim sen sakince dakika tut, kac dakikada bir sanci giriyor ve gelen sanci kac dk suruyor diye.
Baktin 10dkda bir, 5dkda bir gibi duzenli agrilarin var o zaman esini ara 5dkda bire dusunce hastaneye gecin.
Haftan cok guzel bebeginin gelisimi tamamlanmis korkucak hicbir sey yok evladina kavusma zamani geldiyse son duzluktesin demektir. Sonucta omur boyu karnimizda kalamazlar ya, kucaklayip kokusunu icine cekmek istemez misin?
Ben de 39+1im bir sanci bir isaret gelsin diye dua ediyorum.