esbal 38haftalikken 36gozuktu bugün geçen hafta özel hastaneye gittiğimde haftasıyla herşeyi uyumluydu bu hafta devlete gittim 36haftalik gözüküyor dedi sizdede oldumu aklıma çok takıldı 🤔