Kızlar 35 haftalık oldum bugün. Doktora gittim bebekler çok gelişmemiş ya. Biri 2020 gram digeri 2300 gram olmuş biraz geriler. Doktor ciger geliştirici iğne yaptı. 10 gün sonra gel seseryan günü vericez dedi ama . Gelişmediyse alması gerekmiyomu. Kafam çok karıştı moralimde bozuldu açıkcası