Bu ilaçları Tsh yüksekken kullanmazsanız bebeğiniz için zarar. Bu sebeple doktorunun belirttiği gibi aksatmadan kullanmalısınız ilacı. Ben de kullanıyorum. Kullanan arkadaşlar, değerleriniz normale dönünce ilaç dozunuzu düşürüyor mu doktorunuz yoksa bu doz işe yaradı deyip o dozla mı devam ediyor?