Kızlar selâmm.
Bu güne kadar resmen oturup kara kara düşündüm, acaba robot süpürge haybeye harcanan bir para mi, heves mi gelip geçecek mi diye. Şimdi gebeliğimin 29. Haftası bitiyor, ben de titiz bir insanımdır. Zorlanıyorum eğilip kalkarken. Yardımcı olacak eşimden başka kimse yok e o da çalışıyor malum 🙈 14 şubat doğum günüm olduğu için ben de bu defa karar verip robot süpürge istedim. Evimizde iki kedimiz var, bir de oğlumuz geliyor inşallah toz problemi hat safhadaydı. Neyse süpürgemiz Xaiomi Vacuum Mop P 3 gün önce geldi. Gelmeden bir gün önce verimini test etmek için evi dip köşe temizlemiştim. Sadece ilk harita çıkardığında bir avuç ıkincisinde normal temizlikte haznesi tam dolu şekilde toz çıkarttı. Inanamadım. Geçen günlerde bununla alakalı post çok rabet görünce açıklamak istedim. Inşallah fikir olmuştur. Indirimdeyken alacaksanız kaçırmayın derim 💙