Merhaba kizlar. 27+2 haftadayiz. Bugün sağlık ocağına kontrole gittim kilom normal bebeğin kalp atışları normal gözüküyor. Normalde bu haftalarda tansiyon biraz yüksek olurmuş tok olmama rağmen düşük çıktı. Her ihtimale karşı çantanı hazırla erken doğum olabilir dedi hemşire. Böyle bir şey yaşayan var mı ? Ultrason ile bakmadan bunu anlayabilir mi