whitedream Son çatlatma iğnemide bugün vurduk. 6 yumurta oluşmuş inş bitanesi tutar. 15 gün sonra hayırlı haberlere inş aşılamaya gerek kalmadan benim gibi bekleyenlere nasip et yarabbim 🤲
whitedream Ronya23 ayy ne güzel önemli olan güzel yumurta olması gerçi boyutunu bilmiyorum ama hepsi kocaman dedi doktorum bakalım inş benim de tutar gözüm yüksekte değil bitanecik olsa keşke 3.denemem çatlatmayla mı oldu senin
Yaren_garip whitedream benim de 15 cm bir tane yumurtam vardı çatlatma iğnesi yapıldı sonra aşılama çok şükür tuttu
whitedream Ronya23 ayy daha taze annesin ne güzel ben sadece 1 hafta yaşadım o duyguyu bi daha da olmadı ugrasiyom işte 😔
Ronya23 minikcivcivim Tamam canım benim bende sabırsızlıkla bekliorm ya 2 saat sonra dr beni arıcakmis
minikcivcivim Ronya23 maşallah bebeğimmmmmm🤗❤❤❤coooook sevindimmm 🙏inan kendim gibi çok heycanla bekliyordum senden haber bekliyordum mutlu ettin beni 🙏 rabbim darısı tüm isteyenlere olur inşallah 😘🙏🙏
Ronya23 minikcivcivim ayyy canımsın ya allah razı olsun inşallah seninde vardır dua edecem sana canım benim