aylininannesi61 https://www.e-bebek.com/babycim-pembe-piyanolu-oyun-halisi-p-brl-90297/ Kızlar 3 model var ben kız bebek beklediğim için pembesini aldım fiyatına göre diğer pahalı olanlarla karşılaştırınca daha fonksiyonlu geldi bana ☺️
HandeZeynep aylininannesi61 Bende kızım için almıştım.Fisher price yeşil olanıydı çok sevmişti.İnşallah bebeğiniz severek oynar.🥰
Ozgsgr aylininannesi61 bunun bı değişik modeli bende var piyanolu iki aylık kızım çok severek oynuyor iyiki böyle tercih etmişim😊