[silindi] yok devlete gidiyorum ilk defa cuma günü gittim ve tahlil istedi yaptırdım 11 gün sonra gidecem tekrar sonucun biri on beş gün sonra çıkar demişti ve hepsine bir bakalım dedi elinde sonuclari olan lar bir bakar mi mutlaka doktorlarınız sizlere de yapmıştır ne yazıyor olan varsa tabi