Nazlican031120 Kızlar selam 🙋🏻♀️ 1 kaç hafta sonra kontrolüm var turgay beye yalnız giden bi kaç arkadaşım çok asabi olduğunu asık suratlı olduğunu söyledi. İçimi ferah tutmaya çalışıyorum inşallah bebeğim de bi problem yoktur diye. Aranızda giden varmı?