Gzmkk canım geç yumurtlama olabilir. Geç döllenme olabilir. Stres vs.vs . Benim adetim 15 gün gecikti . Normalde aslaa gecikmez. Geç döllenme diye heves ettim kaç.kere.kan verdim çıkmadı. En sonunda tabiki adet oldum. Sanırım stresten olsa gerek. 17. Gün olan yumurtlama günüm. 30. Gün oldu. E yumurtlamadan 14 gün sonra adet olunduğuna göre. Bu yüzdende geçtikti. Stres yapma. Geç döllenme olanlarin bazılarının kanda 10 gün sonra bazıları 20 gün sonra hatta bazıları 1 ay sonra bile anca öğreniyormus. Umarım hamilesindir. Bı kan ver derim 🙏