A-A-K benimde öyleydi canım sadece kaşıntı yoktu , kendini çok yorma , bol su içersen sarı akıntı gidiyor yani bende enfeksiyon çıktı az miktarda ,normalde su içemiyodum mide bulantısından ama şimdi en azından günde bi bucuk litre içiyorum , akıntıda azaldı