hiros son haftlarda her hafta mı gidiyliyor nst ve ultrosan sokuyıor bu zarar lımı her hafta olması nst yi bilmiyrm ama ultrosan fazlası zarar diye duydum gecen hafta gittim yine cagırdı yine gitmem lazımmış 37 olduk
Kevserekinciacar97 hiros Son günlerde her hafta bakıyorlar ki çocuğun anne karnındaki kalp atışına suyuna bakıyorlar ve alttan muayenede yapıyorlar yani benim doktorum yapıyor bende 38. Haftadayım.
hiros virüs döneminde her hafta gitmek de sıkıntı ama bende bugün gidicemm gecen salı gitmiştim nst ve ultrosana sokucak yine heralde Kevserekinciacar97 sizde mi her hafta gidiypsunuz her gittiginiz ultrosan sokuyor mu devlete gidiyorum ben
Ayseozmenucar Busbus58 Edaaguleer evet alıyor her gittiğinde nst kontrol olursa sadece muayene ücretini almıyor
Minay hiros hamileliğimin başından beri haftalık gidiyorum ultrasonun kanıtlanmış bi zararı yok sadece bebeği rahatsız ediyor radyasyon ile çalışmıyor ses dalgaları ile çalışıyo
BebegimleYeniHayat_34 34 haftalık oluyorum gittiğim de 15 Şubat pazartesi ve 25 Şubat a şimdiden nst randevun var sonda bir daha ne zaman çağırır bilmiyorum ama bundan sonra daha sık görüşücez dedi Doktorumuz