Merhaba bende 29 haftamdayim en basindan beri mustafa yıldıza gidiyorum civarın en iyi doktoru diyebilirim aslinda zonguldakta oturuyorum ama burda bi cok kisi bartina mustafa beye gidiyo bendr hastanenin bashekimi tavsiyesivole ona basladim cok ilgili ve cok dikkatli kesinlikle onu tavsiye ederim cok yogun oldugu icin sabah 7 bucukda gidip sira almanız lazim.