turnakusu Ilk gebelim dee ben dede olmustu kese etrafn da kanama var dedi progesten verdi calstgm. Icin 1 hafta rapor verdi ve dinlen bol bol dedi 1 hafta sonra gittigim de gecmisti progestani ilk 3 ay kullandm bebege bi zarari yok sana da yok merak etme dinlen 1 hafta ani hareket vs yapma elinden geldignce uzan hep korkma da bi cok kisi de oluyo. Sonrasn da da cok rahat bi gebelik gecirdim 38. Hafta da normal. Dogmla oglumu kucagma alsm 15 aylik suan. Hic korkma stres yapma bebegine yansir allahm izniyle hicbisey olm.az dikkat et yeter