Mom26 Kızlar 19 haftalık olcaz bu gece bebeğimi hissediyorum ama göbeğimin çok aşağısında kasıklarımdan bir tık yukarda hani bun normal mi
SedefK Mom26 ben 25 haftalık oldum bugün hala aşağıda hissediyorum. Sonradan yukarı çıkar diyolar ama 🤷♀️
ufuknihal Mom26 bende 21+2 yim 17.haftadan beri bebek aşağıda doktor dikkatli olmamı buna göre davranmamı istedi bence bir doktorunuza danışın
Hifaelif Mom26 Normal canım sonradan çıkıyor yukarıya biz şuan 24+3 olduk çok olmadı göbekte hissetmeye başlayalı
Hifaelif Hifaelif Bazen aşağı baskı hissettiğim de oluyor hatta dün onun için hastaneye gitmiştim ama bir sıkıntı yok normal dediler
karabc Doktorunuza danışın benimde hep aşağıda duruyordu dışardan bile belliydi ne zaman erken doğumla yattım ilaçlarla çocuk yukarı çıktı. Doktorunuza sorun sizi en iyi o bilgilendirecektir ama dinlenin bol bol