Ates21 bnde kontrolden geldim simdi kanama alanmimiz devam edyor dışa gelebilir dedi dr. Dusuk riski devam ama moralimoz iyi sukur bebeğim saglikli 15+2 olduk bizde cinsiyetimizi tam olarak ogrenemedik gostermedi geçenlerde kiza benziyor demisti ama.kesin deil bakalm ama.kiz diye umitliyim🥰 naslda mutlu oluyor insan onu gördükçe