Feyzaduz çatı muayenesi yapmak ebenin görevi zaten ki sizi ne aZarlamış ne hakaret etmişler neye bu kadar tepki verdiniz anlamadım. Ebeler hemşireler bu işin eğitimini alan insanlar yapamayacak olsalar anlamasalar doktorlar da cani değil onlara yaptırsın ki dediğim gibi ebenin açıklık kontrolü yapması en normali. Ayrıca doktorunuza güvenmediyseniz baştan güvenmez değiştirebilirdiniz. Yine de gidip başka doktora da muayene olabilirsiniz tabi ki zorunlu değil o doktora devam etmeniz ama keyfi yapıldığını pek sanmıyorum