TansuB 11+5′deyim. 6+1′de mide bulantısı tiksinme başladı, hala devam ediyor. 2 kilo verdim, prilam Dr kullanıyorum da biraz ayaktayım onunla. Cumartesi ikili testi yapılacak, 11+3de gittim doktor iyi gözüküyor ama haftasında yapalım içimize sinsin dedi. Burun kemiğini falan gördü aslında. Cinsiyet tahmininde bulundu erkek büyük ihtimalle ama değişebilir dedi. Çok şükür güzel gidiyor. Bulantı, kabızlık, tiksinme, bazen baş dönmesi, arada kasık ağrısı, karnım çıktı mı pek anlayamıyorum ama hafif çıktı gibi eşim öyle diyor, sertlik var bir de eskiden hiç göbeğim yoktu zayıf biriyim normalde de ama sanki bel karın bölgem kalınlaştı gibi. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize.