Dua35 canim bende 19+4um bendede bel ağrısı var kasik değil ama doktorum bacak kasik ağrıların 20 yada 20 den sonra olabilir norml durum demisto en son 10 gün once kontrole gittimde magnezyum yazdı bunu kullan bu azaltır demisti sende kullaniyormusun bide rahim dahada genişliyor ya ondanda olabilir meraklanma