İdrar yolu enfeksiyonu kasık ağrısı yapabilir, böbrek büyümesi ağrı yapabilir, rahminin ve bebeğinin büyüyor olması kasık ağrısı yapabilir, tamamen plasenta ya da rahim ile ilgilş olan birşeyden dolayı ağrı olabilir, magnezyum eksikliği de kasılma ağrıların olmasına sebep olabilir. Bu dönemde sürekli ağrılar olabiliyor. 15 haftalık gebelik sürecinde de her gün hareketlerini hissetmeyebilirsin ilerleyen haftalarda daha fazla güçleneceği için daha rahat hissedebilirsin. Her şeye rağmen doktoruna muayene olman gerekir. Benim de 22 haftalıkken sol kasıkta yoğunluklu bir ağrı vardı çok şükür kanama vs yoktu ama artık dayanamıyordum doktorumla görüştüm. Magnezyum ve progestan başladık.