Busraharik 33 haftalık hamileyim çok sancım vardı 4 günden bu yana nts de sancılar çok yüksek çıkıyordu ve 2 cm açıklık vardı yatışımız yapıldı çok şükür toparladık ve iyiyiz 🤰🏻 Bu korkuyu rabbim hiç birinize yaşatmasın inşallah 🌸
Sedagb Busraharik çok geçmiş olsun . Benimde bu geceden beri geçmeyen kasık ve makat ağrılarım var. Sizin ağrılarınız nasıldı?