Halime_buglem 30.6 haftalık hamileyim hanımlar sanki bebeğim aşağı rahmime tepsiyi bask yapiyo gibi alt tarafıma napmaliyim normalmi
balbebek96 Halime_buglem benimde bazen sol kasığıma sanci giriyodu doktorum bebek dönmediği için ayakları orda duruyo normal dedi. Sizinde bebeğiniz doğum pozisyonuna girmediyse normal olabilir
sukran97 Halime_buglem canım bende 29+3 ikiz gebeyim bebeklerimin ikisinin de başı yukarda yani makat geliş hareketleri hep aşağıda rahmime baskı çok oluyor benimde tekme attıkları zaman canımı bile yaktıkları oluyo
aannepandaa Halime_buglem 26.haftada kontrole gittiğimde artık baskı hissedeceksiniz bunlar normal dedi doktorum. Bebek dönmeye yerleşmeye çlışıyor dedi ve tbi yeri draldığı için bazen baskılar yoğunlaşır dedi. Şuan 31+0 olduk.
Safiyecicek Halime_buglem Benimde öyle ama kafası aşağıda benimkinin sanki her an çıkacakmış gibi geliyor banada 🤷♀️