Kubra79 şimdi bi doktora başlıyoruz memnun kalırsak doğuma kadar aynı doktora gidiyoruz doğuma o doktor giriyor. Ben 4. Haftadan beri aynı doktora gidiyorum 26. Haftadayım o benim doktorum artık, sağolsun numarasını veriyor istediğimde arıyorum msj atıyorum acil durumlarda tabi, her defasında farklı doktora gidersem her defasında derdimi kendimi anlatmam gerekir. Burda özele gidenlerin % 95 inin kendi doktoru vardır🥰