Bugün kendi doktorumdan başka bir doktora gittim aynı zamanda farklı bir hastaneydi burada 31+3deydik kilosu 1800 dedi herseyi normal bide nts bakalım dedi aç gitmiştim karnımı doyurup ntsye girdim 20 dk falan sürdü doktoruma gösterdim sonucu begenmedim hareketleri riskli hatta bir yerde düşüş var 1gece yatıs verelim dedi bi kaç nts daha cekilsin normal cıkarsa isteğinle taburcu olabilirsin dedi yatıs yapıp ntsye bağlandım tekrar ve bir çikolata yedim sonucum geyet iyi cıktı diger ntsleri beklemeden cıkıs istedim buarada yatıs yapılırken servisteki eve alttan açıklıgıma bakmak istedi agrım kanama ve suyum falan gelmediği için kabul etmedim haftam erken rahimi uyarması diye sizce baksaydı ne olurdu ilk gebelik oldugu için hiç bişey bilmiyorum uzun oldu biraz hakkınızı helal edin🙏💓