gmzns Arkadaşlar sağ koltuk altımda acı gibi bişey hissettim aynada baktığımda koltuk altımda sivilce gibi ama değil 4-5 tane sivilcemsi şeyler vardı acaba neyden kaynaklanıyordur 16+2 yiz
mommy2 gmzns canım onlar deri altında kırmızı ucu olmayan sivilce gibi oluyor. Folikulit deniyor kil koku iltihabı. Ya kendi kendine geçmesini bekle ya da doktorundan gebeler için bi krem al genelde antibiyotikli krem ile geçiyor.