Nejooooo Yaklaşık 4 5 haftalık gebelik çok şiddetli kasık ve bel ağrım var üç defa iğne ve serum aldım ama hala aynı bunu yaşayanlar yardım lütfen
burcinnb Nejooooo idrar yolu enfeksiyonun olabilir mi canım? Benimde öyleydi ama enfeksiyondan öyle oluyordu şiddetli derecede.
kralannesi Nejooooo benim elim böyle oldu hep adet olacak gibi pet koyup bekledi😔 son ayları yine böyle sancıları var😔 doktoruna danış kişiden kişiye değişir kimisi hiç anlamıyor kimisi de hep şancı çekiyor
Nejooooo Yok daha bir saat önce yapıldı idrar tahlili çok temiz çıktı iki düştüğüm var çok korkuyorum düşük olacak diye
burcinnb Nejooooo canım bol bol yat dinlen hiç bir iş yapma madem tehliken var böyle durumlarda tuvalet haricinde ayağa kalkmak önerilmiyor. Bir de doktorlar ilaç veriyor bunun için. Kullanıyor musun herhangi bir ilaç?
kralannesi Nejooooo inşallaaahh🤲🤲🤲🤲 haftasonu girmeden doktora git bence riske atma kafan rahatlasın huzursuz olmana gerek yok belki de
Nejooooo kralannesi inşallah iki defa düşük yaptım bu seferde aynı şeyler olursa nasıl toparlanırım bilemiyorum ☹️
kralannesi Nejooooo 🥰🥰 yarın da durumu öğrenmek isterim inşallah güzel haberlerle evinize gelirsiniz 🤲🤲🤲🤲