Busraozzz [url=https://hizliresim.com/c06OD1][img]https://i.hizliresim.com/c06OD1.jpg[/img][/url] 3 aylık olduk 🤰
Irmakayla Busraozzz benimde böyle bende gaz sandım baktm 2 hafta sonra biraz daha şişti ve hic gazım kabızlıgım yok gaz olunca mide ile birlikte sisiyor zaten özellikle 2 aya kadar
Maria9 Maşallah ama benim de 3 aylıkken gazdan aynen böyle oluyordu çıkınca dümdüz kalıyordu yani gazsa çıkar elbet 😂
Hafise Busraozzz aynen gaz 😁 bitmeyen gazlar bende 4 aylıgım şuan hala bazen cok şişiyo bazen iniyo biraz 😭
Busclk Busraozzz benim 4.ay bitti böyle göbeğim indi de indi gazmış meğersem🤪 şimdi yine ara ara gün içinde bi tartılıyorum 1 kilo fazlam çıkıyo, sabaha yine ufacık oluyo karnım🤷🏻♀️