Anneler merhaba,
Son on gündür genelde akşam yemeklerinden sonra ve gece 2 de bebeğimin hareketlerini hissediyordum. Dün ve bugün hissedemiyorum. Minik bir şeyler var gibi ama öncekilerden çok çok az. Yarın sabah doktora gidicem. İçimi bi korku aldı. Bunun gibi bir durum yaşayan oldu mu? 🥺