Ebruuka Emzikler indirime girmiş ve haberim yoktu yeni gördüm philips aventler tükenmiş şuan çok üzüldüm 🙄🙄
irorkay Ebruuka zaten e bebekte çoğunun stoğu yoktu. Ben bugün joker den aldım hepsini orada da indirim var bir bakın bitmediyse
dugmeninannesiii Ebruuka canım e bebekte bayadır stok yok avent emziklerin. Bende jokerden aldım 2 li ultra air 65 tl idi 20 tlde indirim yaptılar kargoyla birlikte 55 tlye aldım iki tane avent emziği
Ogretmenanne24 Ebruuka iki gün önce 56 dı şimdi 58 küsür olmuş bi de baby mall de var orda da kargoyla 59 a geliyor
Ebruuka Ogretmenanne24 tamam çok teşekkür ederim bugün burdaki e bebekleri dolaşıyım inşallah kalmıştır bulamazsam o sayfaya bakarım