kralannesi 36+3 üm emin ol fazlası ol burnum tıkalı. Sanki tampon yapmışım gibi ne nefes alabiliyorum nede konuşabiliyorum. Hata telefondan bile anlıyorlar sesin kötü geliyor diye. Boğazımada uzaninca bir yumruk saplaniyor anlamiyorum. Mide yanmasi cabasi zaten. Kafamin altina 3 yastik koyup oturarark uyuyorum resmen. Tek güzel yönüde belim sirtım bacaklarim agrimiyorya ona sükrediyorum. Sadece yürürken penguen gibi yürüyorum o kadar 😂😂