Herkese merhaba. 38+6 olduk 🥰 çarşamba günü kontrole gittiğimde kızımın kanala girmiş olduğunu söyledi doktor. Pazartesiye kadar mutlaka doğumun olur dedi. Ama hala düzenli bi sancım yok. Açıklığımda yok. Kanala girdikten sonra ne kadar zamanda doğumunuz oldu? Bilgi verebilir misiniz?