Burculi06 Erkenden bakarsanız anca bulabilirsiniz benim 2 haftada bir kontrolüm var, 2 hafta öncesinden alıyorum. Cinsiyeti de bana söylemişti Necati Hoca ya 12 ya 14 haftalık iken kız dedi, detaylı da da kız çıktı. Söylemiyorlar ben kendim sordum cinsiyeti. Detaylıda kendileri söylemişti de ama ben öncesinden zaten biliyordum.