38+0 olduk çok şükür 🙏 çatı yapıldı normale müsait bebişi bekliyoruz son 14güncük hem doğurmak istiyorum hemde istemiyorum korkuyorum çünküüü😿 haftasonu komple ağdamı olucaaam inşallah olmadan gelmez 🤣 bebek 33ten beri kanalda 5 haftadır gelmiyor bence son günüme kadar gelmeyecek 26 sonda günüm bitiyor biran önce doğurup geçsin istiyorum zaman sizler ne alemdesenizz benim ne nişanım ne suyum ne sancım geldi 😿 ara ara regl ağrısı gibi bişe oluyor o kadar