Ruyasusam Selam güzel anneler ve anne adayları. Hamilelikte 15. Haftadayim 2 haftadır ellerim gece cok uyuşuyor. Kalktığımda karıncamanmaya başlıyor. Böyle bir belirtisi olan var mi 👋
Dlkelc09 Ruyasusam 34. Haftadaym alıştim ben artk aylardır elim bileğim ayağım uyuşuk kaskatı. Doktorum normal dedi 3 litre en az su içmek lazmmş içemiyorum.
Sedamurat Ruyasusam 1-2 haftadır benimde öyle ben daha 10. Haftamdayım ellerim ayaklarım uyuşmuş olarak uyanıyorum her sabah anlamadım neden olduğunu
Ruyasusam Saniss hayır cok tuz düşkünü değilim hatta tansiyonum yüksek ilac kullanıyorum tuzu da azalttim 🙄
Ruyasusam Dlkelc09 2 -2.5 lt su içiyorum ama ellerim başımın altinda uyurum belki bundan vazgeçsem azalir 😊
Edibaby Sabah kalktıgımda felçli gibi oluyorum ellerimi eşime ovduruyorum kapatamıyorum. Ama alıştım artık😂
Elifirem Ödem ve sinir sıkışmasındn dolayı oluyor yatarken ellerinizi sıkıştırmamaya bakın ve su için bende de oluyor özellikle sağ parmaklarımda
Ruyasusam Elifirem ilk hamilelik olunca haliyke acemilikte oluyor. Her gun her gun uyuşunca bi noluyor dedim ☺
Can2 Tuzu azaltmanız ,bol su içmeniz ve hamur işi az tüketmeniz gerekiyor . Son haftalarda olur genelde
Ruyasusam Madinanin-Annesi cok geçmiş olsun benim 2. Tremestr 3. De ne sürprizler bekliyor beni göreceğiz.. sağlık sihhat hayırlı doğumlar olsun insaallah 😊
Saniss Ruyasusam ya olmadı doktoruna sor benim aklıma ilk tuz geldi de tansiyonun yüksekse ondan da olabilir mi acaba
Can2 Ruyasusam maalesef evlerde olunca hepimiz hamurişini artırdık😬dikkat etmemiz lazım yememek için yapmıyorm bayadır
Ruyasusam Can2 malesef…hem fazla karbonhidrat bebegin suyunu da artırıyor bildiğim kadarıyla. Dikkat etmek lazim esmer ekmekten başka ekmek sokmamaya çalışalım evimize 😏
Ruyasusam Sedamurat bende 15. Haftadayim yaklasik 1-2 haftadir var. Internette KARPAL TÜNEL SENDROMU diye bahsetmiş sizde bi bakin isterseniz ama en doğru bilgiyi doktorumuz verecektir 🙄