Crn92 Herkese hayırlı geceler 😀25 haftalık hamileyim. Şeker Yükleme testi yaptırmalı mıyım? Her Hangi bir zararı var mı? Bazı doktorlar gerekli olmadığını ileri sürüyor. Bazıları ise yaptırmam gerektiğini söylüyor. Çok kararsızım. Siz yaptırdınız mı? Yada yaptırmayı düşünüyor musunuz?
nesibe_baris Crn92 içtiğim glikoz bende mide bulantısı yaptım ve çıkardım o yüzden iptal oldu sadece açlik ve tokluk şekerime bakıldı mecburen
NilayRuya Crn92 doktorum önerdi ama alternatif olarak da açlık tokluk şekerine bakalım dedi cihaz alacağım onunla hep kontrol edeceğim bakalım inşallah sıkıntı olmaz
Saniss Crn92 ben Bugün yaptırdım evet içilen şekerli su aşırı bayıyor ama napalım bi şekilde bitti bende çok yaptırmayı düşünmüyordum ama annemde teyzelerimde var hep riske atmadım pişman olmamak için
sudamlasi Ben yaptırdım.Babaannem dedem amcalarım şeker hastası genetikte olduğu için doktor istedi. Çok şükür çıkmadı birşey. İçim rahat 😌
EzgiPektas1 Ben yaptırdım ki şuan diyet ve insülin uyguluyorum ve testin zararlı olduğunu düşünmüyorum. Yüklemedeki verilen şekeri emin olun gün içerisinde daha fazlasını tüketiyoruz. Yaptırmanızı tavsiye ederim.
cryingbaby Crn92 bende cok istemeyerek yaptirdim, o sekerli suyun beni kusturacagini dusundum hep oyuzden. Ama meger asitli kutu icecek gibiydi, cilek aromali, biraz agzim yapis yapis oldu ama fena degildi tadi. Sonuclarimda da Bisey cikmadi cok sukur
SenaUysal Bende bir soru sorayım, bana da yapılacak kaç gibi randevu almalıyom? Aç mı gitmeliyim bu konuda bi fikrim yok yardımcı olur musunuz lütfen @Saniss @nesibe_baris @EzgiPektas1 @sudamlasi
nesibe_baris SenaUysal gece 12 den sonra bişey yiyip içmemeniz lazım sabah erken gitmeniz daha iyi olur saatlerce aç kalacağınız için ne kadar erken olursa o kadar iyi
Elifnurveannesi Crn92 yemğn ederim abartılan gıbı hıc bırsey yok zararı felan hıc yok mıde bulantısı yaptı ama cıkarmadım gayet sonuc guzel cıktı
Mervenur19 Crn92 benim için daha erken ama ben ebeme sorduğunda 2 dilim baklavaya eş düşüyor 2 dilim baklavayı evde de yiyoruz demişti sana kalmış bişey
Ozlem23 Crn92 ben yaptırdım doktor şekerim varsa bunun bebekte organ geriligine yada çok kilo veya az kilolu olmasına neden olabileceğini söyledi bebeğe bı zarari yok zaten bir dilim mi iki dilim mi ne baklava kadar bi şeker oranı dedi ben günde kendi başıma daha fazlasını yiyorum zaten