Uerdem Haftada bebeğin eşi asagida oldugunu öğrendim bugün ayrıntılı ultrasona gittik eşi çıkmış yukari cok sukur bu seferde kordon dolanmış var mi bu şekilde olup sonra açılan ne zaman açıldı birde?