Kızlar iyi akşamalar ben 8 aylık evliyim bekarlığımda vucudumla alakalı problemim yoktu suan 5 aylık hamileyim ayak tırnaklarımın şekli bozulmuş kreç gibi üstleri beyazladı bacaklarımda varis değil ama kılcal damarlar belirlrnmeye başladı el ve ayaklarımda az şişme meydana geldi geceleri ayak ağrısından 4 kadar uyumadığım oluyor ayak altım hep soba gibi sıcacık yanıyor bekarken iki corap giyip uyuyan ben şimdi çorapsız uyuyom hatta soğsun diye mermere basıyom 😔 hamilelik iyi güzelde vucuda atması kötü ben bide sporcu biriyim fiziğime önem veren biri olaraktan üzüyor bu durum beni