Sseedd10 canım geçmiş olsun, benim de o haftalarda başladı. Belki daha da önce. Önce çok ayakta kaldığım için oluyor sanıyordum. Topallayarak yürüdüğüm oldu ağrıdan, bazen ağlamak istedim o kadar Ağrı vardı. Bi kontrole gittiğimde doktora sordum, sadece magnezyum veriyoruz başka bişey veremem dedi. Ben magnezyum kullandım çok da faydasını gördüm. 18+1im şu anda, magnezyumu hala kullanıyorum. Kasık ağrılarıma da faydası olduğunu düşünüyorum. Sen de çok telaş yapma ama doktorun söylemeden hiçbir ilaç krem vs kullanma bence.