Merhabalar.. 13 günlük bir anne olarak size danışmam istiyorum. Göğüs ucum olmadığı için çocuğum beni emmiyor. Her yolu denedim emzirme danışmanlığına bile başvurdum olmadı. Mecburen mama kullanıyoruz. 45 Cc veriyorum ama çocuk duymuyor gibi geliyor. Mama kullanan var mı aranızda acaba? Ölçüleri neye göre belirliyorsunuz ?