Aysel hanımı meth ediyorlar hemde çok bende bı sonraki kontrolümde gidip tanışmak doğumu onda yapmak istiyorum bska sehirde yaşıyorum ailem İzmir’de Mayıs sonu gibi İzmir’e doğuma gideceğim çok yoğun bir doktormus randevu alması biraz zor oluyo .Karataş ta ki tüm doktorlar iyimis kapali bı kadin dogumcu da varmış günay mi neydi ismi oda çok ilgili tecrubeliymis .tek sıkıntı biraz kalabalık ve pis olduğunu söylüyorlar şahit olmadım gidip gorecegim.bu arada doğum ücretlerini de dün ogrendim 4200, TL sezeryan da normal de