Kızlar ben hala adet olamadım malum pkodan dolayı yumurta geliştirici ilacı da hala kullanıyorum 2. Kutuya geçtim ama tık yok 🙁 3 ay oldu rahatsız oluyorum artık ve hamile kalmak istiyorum o yüzden yarın sabah test yapıp sonra soğan kürüne başlayayım diyorum. Aranızda adet olmadan önce içip adet olup sonrasında hamile kalanınız var mı? Ve nasıl uyguladınız bu kürü sizde nasıl faydasi oldu?