Dilek_erduann Kızlar 11 haftalık gittim doktorum kemik yapısı %90 kıza benziyor dedi değişir mi acaba sonradan başına böyle bişe gelen var mı
Senayyalcin Dilek_erduann O haftalar o kemik yapısı şu bu demelerine kesinlikle inanmıyorum 13.haftamda kemik yapısından kız dendi hem devlet hem özelde 17de tekrar gittim özele yine kız dendi 25de erkek olduğunu kesin olarak öğrendim renkli ultrasonda ki o haftalar cinsiyet için aşırı erken🌸
Buseyvz Dilek_erduann değişebilir canım ama bizimki de 12. Haftada eminim kız ama yinede 16. Haftayı bekleyin siz dedi kızımızı bekliyoruz ama değişen de çok oluyor.
Azir Dilek_erduann bende ıkı gun once gitim 13 haftalıgız banada %95 kız oldgnu soledi ama bende kıza benze hc bir belirti yk ve ck hareketli
Civcivcikannesi 12 haftamda ikili tarama testimde yüzde 90 erkek dedi hatta pipisini gosterdi. 15 haftalik oldum simdiki doktorum kiz diyor. Bende sastim kaldim.
Azir Mom041 erkek bebekler kiz bebeklere gore dha cok hareketli olur ve doktor bazn cinsiyeti bile kalp atis hizlarndn anlarms
Whiteangel111 Haftada erkege benziyor dedi ultrason fotoğrafında bile cikinti var gibi gozukuyordu bugun 20. Haftadayim ve kesin kiz bacak arasi bombostu 😁
2prensannesi2008 Whiteangel111 banada 12 haftada erkek dedi hatta bacak arasınıda gösterdi bende sabırsızlıkla bekliyorum değişecek mi 😀
Whiteangel111 2prensannesi2008 bizde esimle 1 kizimiz var bide oglumuz olacak bu kadar yter artik diye dusunuyoduk sasirdik biraz ama cok sevindik tabikide kiz evlad berekettir 😊😊
Dilek_erduann Haftada %90 da çok iddialı bı yüzde oranı değil mi kızlar sıra bekleyen bı kadın vardı 24 haftalikmis kızı olacakmış ona dedim de bana da öyle demişti doğru bildi dedi şaşırdım valla
Tugcece Aynen bende 11+3 öğrendim devlette doktorum söylemişti hatta herkes şaşırmıştı kız bu kadar erken belli olmaz erkek daha erken belli olur dediler nasip 🌸