Kızlar bişey sorucam geçen hafta perşembe kontrolümde bebeğimin kilosu 2700dü ama bugün gittiğimde 3200 dedi. Kendi doktoruma gitmemiştim acaba makineden kaynaklı bu kadar çok çıkmış olabilir mi? Benim için önemli olan sağlıklı olması 36+4 günlüğüm daha böyle giderse sezaryen olacak diye korkuyorum sizce de ölçüm yanlış değil midir bana 1 hafta da bu kadar kilo alımı imkansiz geliyor. Benim durumumda olan oldu mu hiç?