Merhaba 13.4 üm. Yeni Covid geçirdim. Gün içinde aralıklarla göbek deliğime yakın tam bebeğin olduğu yerde sancım oluyor. Artı olarak sol bacağıma ağrı giriyor. Özellikle karındaki sancı normal mi? Benimle benzer şeyler yaşayanlar var mı? Endişeliyim.