Emine63 başaşağı pozisyonda olup olmadığını nasıl anladı.. yani ısrarla ebeye güvenip canını sıkacaksan sen bilirsin.. ben olsam ayın 18 ini beklemeden bir doktor bulup ona muayene olurum.. En kötü devlet hastanesine giderim.. Ama doktora gidip ultrasonlu muayene olurum..