Sen1meleksin Geri sayım başladııı🤒korku heyecan zirve de😃hazırlıklar tamammm bekliyorzzz sizde durumlar nasıl herşeyi aldınız mı kızlar?
Aysentass Sen1meleksin herşey tamam gelmesini bekliyoruz gelince eksikleri de çantaya koyucam biticek ama bizim son 52
annevehamile11 Sen1meleksin bizimde uygulama göre son 17 ama sezaryan olduğu için haftaya bugün doğumum herşey hazır prensesim eksik🥰🥰🥰🥰
Duygusuz Sen1meleksin son 13 normal de bugun alacaktı doguma suni sancıyla dr um ama sancım cıkmadı bugun aksine. Pzt günü tekrar kontrol var pzt kesin yatıracak
Sen1meleksin annevehamile11 ayyyy tarihi bilmek daha iyidir aslında benim normal doğum bekleniyor ve ne zmn olcagı belli değil ha korkuyom o yüzden eşimde bi hafta gece bi hafta gündüz calışıyor tırsıyom o yüzden
annevehamile11 Sen1meleksin Allah tar ve yardımcın olsun canım inşallah eşin evdeyken planlı bir şekilde ilerler doğumun gönlüne göre olur 🥰
Sen1meleksin Esosun kıyafetler beşik puset çanta battaniyeler bakım ürünleri falan derken hepsi bi andan zor oluyor biz erken başladık o yüzden denk geldikçe aldık o zmn zor olmadı